Στο facebook

Αρχειοθήκη

Από το Blogger.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.

Πρόσφατα

28 Μαρτίου 2016
Για παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις τιμές των προϊόντων που βρίσκονται σε προσφορά στα Super Markets κάνει λόγο σε ανακοίνωση της η Ένωση Καταναλωτών “Η Ποιότητα της Ζωής” (ΕΚΠΟΙΖΩ).

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι:

«Έπειτα από καταγγελίες που λάβαμε από καταναλωτές και έλεγχο που πραγματοποιήσαμε σε διαφημίσεις και φυλλάδια προσφορών μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων Super Markets, διαπιστώσαμε ότι παραπλανούν τους καταναλωτές ως προς τις τιμές των προϊόντων που βρίσκονται σε προσφορά.

Συγκεκριμένα, σε ένθετα προσφορών προωθούνται προϊόντα αναγράφοντας:
Μόνο το ποσοστό έκπτωσης (πχ. -50%) δίχως να αναφέρεται ούτε η αρχική ούτε η τελική τιμή
Την τελική τιμή της προσφοράς, χωρίς να αναγράφεται η αρχική
Την αρχική τιμή με μικρή γραμματοσειρά, ενώ αντιθέτως την τελική με πηχυαίους αριθμούς
“Hχηρά” μηνύματα πχ. ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΙΣ!, που δελεάζουν τον καταναλωτή χωρίς όμως να είναι εμφανής η προσφορά (αναγραφή τιμής πριν και μετά την προσφορά)

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η προσφορά δεν είναι εμφανής έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να διακρίνει το οικονομικό όφελος. Η παραπάνω πολιτική και πρακτική πολλών επιχειρήσεων Super Markets είναι παραπλανητική, αθέμιτη και καταχρηστική.

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές ως προς τις προσφορές των προϊόντων:
Υποχρεωτική αναγραφή τιμής πώλησης προϊόντος Π Ρ Ι Ν και Μ Ε Τ Α την έκπτωση
Ένδειξη των παραπάνω τιμών πώλησης με ισομεγέθη, ευδιάκριτα και ευανάγνωστα γράμματα με έμφαση στην τιμή πώλησης του προϊόντος που θα τονίζεται με γραμματοσειρά έντονης μορφής (Bold)
Αναφορά με οποιονδήποτε τρόπο ότι το συγκεκριμένο προϊόν πωλείται φθηνότερα.
Η τιμή του προϊόντος πριν από την προσφορά δεν πρέπει να έχει αυξηθεί για τουλάχιστον δύο μήνες
Σε περίπτωση προσφοράς “1+1 δώρο” θα πρέπει υποχρεωτικά το προϊόν να πωλείται και μεμονωμένα

Καλούμε όλους τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν με την ΕΚΠΟΙΖΩ και να καταγγείλουν οποιαδήποτε πρακτική παραπλάνησης υποπέσει στην αντίληψή τους, συμπληρώνοντας το Υπόδειγμα Καταγγελίας με θέμα “Καταγγελία για προσφορά Super Market” και στέλνοντάς το στο info@ekpizo.gr ή καλώντας στο 210 – 330 4444.

Για το Υπόδειγμα Καταγγελίας πατήστε εδώ
Aftodioikisi. gr

0 σχόλια:

Ενημερωθείτε

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Δημοφιλείς αναρτήσεις