Στο facebook

Αρχειοθήκη

Από το Blogger.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.

Πρόσφατα

16 Ιουνίου 2017
 Του Δημήτρη Ιατρίδη

Άλλη μια πρωτοτυπία διεκδικεί η Καστοριά και η Περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας με το θέμα των διοδίων.

Όπου ξαφνικά οι κυβερνητικοί βουλευτές, με πρώτη την κ. Ολυμπία Τελιγιορίδου, ανακάλυψαν ότι εκτός από τα συμβατικά διόδια που όλοι γνωρίζουμε, υπάρχουν και τα... αυτοκινούμενα!


Τα οποία μπορεί άνετα κάποιος πολιτικός να μεταφέρει επί χάρτου, σ΄ όποιο σημείο της Εγνατίας τον βολεύει!
Αρκεί να μην περιορίζονται τα έσοδα από τις εισπράξεις και να μην αυξάνεται το πολιτικό κόστος για τον ίδιο!

Με πρόσφατη εξαγγελία, γίνεται γνωστό, ότι τα διόδια του κάθετου άξονα στον Αλιάκμονα μετατοπίζονται στην περιοχή της Σιάτιστας, επιτυγχάνοντας και τους  δύο στόχους:

Πρώτον τα έσοδα των διοδίων από την νέα θέση αυξάνονται, λόγω του όγκου των οχημάτων που θα διέρχονται με κατεύθυνση (εκτός από την Καστοριά) και προς τα Γρεβενά και Ιωάννινα.

Και δεύτερον - και πιο βασικό - το πολιτικό κόστος από την επιβάρυνση των πολιτών  με τα νέα διόδια, επιμερίζεται εκτός από την κ. Τελιγιορίδου και στους συναδέλφους της των άλλων νομών, απ΄όπου διέρχεται η Εγνατία!

Έτσι έχουμε “και την πίττα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο”, όπως λέει ο θυμόσοφος λαός, όταν θέλει να αποδώσει την βασική αρχή του πολιτικού συστήματος για έναν βουλευτή της περιφέρειας, που είναι αναγκασμένος να ισορροπεί ανάμεσα στις κυβερνητικές (μνημονιακές) επιταγές και στην προσωπική του επιβίωση στο κόμμα!

Εκείνο που δεν διευκρινίζεται  στην ανακοίνωση της βουλευτού, είναι αν τα νέα διόδια στην περιοχή της Σιάτιστας, θα λειτουργήσουν  κανονικά μέχρι τον Οκτώβριο, όπως προβλέπονταν στην αρχική μελέτη για τα διόδια του κάθετου άξονα ή θα παραταθούν για ένα ακόμα χρόνο, μέχρι να τροποποιηθούν οι πρώτες διαδικασίες;

Άλλωστε δεν έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής τίποτε, για την διαδικασία ανάδειξης αναδόχου των διοδίων του κάθετου άξονα που ήταν προγραμματισμένη για τις 26 Ιουνίου και προέβλεπε την κατασκευή διοδίων μέχρι το τέλος Οκτωβρίου!

Εκτός κι αν η ευρηματικότητα των κυβερνητικών πραγόντων μετά από τα... αυτοκινούμενα διόδια, ανακάλυψε και τις... μεταφερόμενες δημοπρασίες, οι οποίες με μια υπουργική απόφαση, προσαρμόζονται άνετα στα νέα δεδομένα!

Υπάρχει όμως ένα ακόμα σημείο που παραμένει (σκόπιμα;) ασαφές, ως προς τους 38 συνολικά σταθμούς διοδίων που θα λειτουργήσουν εντός του έτους σ΄ όλο το μήκος της Εγνατία.
Αν δηλ. εφαρμοστεί από τη αρχή το μέτρο της αναλογικότητας και ποιο θα είναι το κόστος ανά χιλιόμετρο, που θα επιβαρύνει τους οδηγούς και  το οποίο θα καταβάλλεται, μάλλον ηλεκτρονικά, στα τελευταία διόδια πριν την έξοδο του οχήματος από την Εγνατία;

Διότι αν είναι πολλαπλάσιο από αυτο που αναλογεί με το ισχύον σύστημα, τότε και οι πολίτες θα πρέπει να εφαρμόσουν το μέτρο της.... αναλογικότητας και στον καταμερισμό των ευθυνών του πολιτικού κόστους. Όπου δει....

0 σχόλια:

Ενημερωθείτε

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Δημοφιλείς αναρτήσεις