Στο facebook

Αρχειοθήκη

Από το Blogger.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία & Αντιγραφή υλικού
Το περιεχόμενο του blog μας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του kastorianiestia.gr
H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση αναφοράς της πηγής με ενεργό link προς το πρωτότυπο άρθρο.

Πρόσφατα

16 Ιουλίου 2017
Αναβαθμισμένα ΑΤΜ, συναλλαγές με ταμπλέτες εντός καταστημάτων, νέα αυτόματα μηχανήματα για την πραγματοποίηση διαφόρων συναλλαγών, πολλές νέες εφαρμογές στα κινητά τηλέφωνα που θα εξυπηρετούν τον πελάτη στις πληρωμές του αλλά και στην επικοινωνία του με την τράπεζα, είναι μόνον μερικές από τις αλλαγές που διαπιστώνει ο τραπεζικός πελάτης λόγω των εφαρμογών νέας τεχνολογίας στις τραπεζικές εργασίες.

Ηδη οι τράπεζες βρίσκονται σε διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού με προγραμματισμένες επενδύσεις για την επόμενη τριετία -όπως εκτίμησε πρόσφατα ο πρόεδρος της Ελληνικής Ενωσης Τραπεζών και πρόεδρος της Eurobank Νικόλαος Καραμούζης- μεταξύ 800 εκατ. και 1 δισ.

Πού θα γίνουν ορατές όμως αυτές οι επενδύσεις στην καθημερινότητα του συναλλασσομένου;

Στον τομέα των ΑΤΜ ολοκληρώνεται η αναβάθμισή τους και όλες οι συναλλαγές θα γίνονται με οθόνη αφής που σε πολλές περιπτώσεις θα είναι και τρισδιάστατη. Θα δέχονται κάρτες ανέπαφων συναλλαγών και δεν θα απαιτείται η εισαγωγή τους στο ΑΤΜ.

Με τον τρόπο αυτό, ανέπαφα, θα γίνονται οι συναλλαγές στα ΑΤΜ και με τα κινητά τηλέφωνα που έχουν ενσωματωμένα τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια, με τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες. Οι καταθέσεις σε όλα τα ΑΤΜ θα γίνονται σε real time και τα χρήματα θα εμφανίζονται την ίδια στιγμή στο λογαριασμό του πελάτη.

Οι ταμπλέτες που ήδη έχουν κάνει την εμφάνιση σε πολλά τραπεζικά καταστήματα θα χρησιμοποιούνται για την πραγματοποίηση μιας σειράς συναλλαγών που μέχρι σήμερα γίνονταν αποκλειστικά από τα ταμεία, όπως μεταφορές χρημάτων, εξόφληση σειράς οφειλών κ.λπ. Το σημαντικότερο όμως θα είναι η επικοινωνία όλων των εναλλακτικών δικτύων μεταξύ τους, που θα δίνει τη δυνατότητα μια συναλλαγή που ξεκινά στο κατάστημα να μπορεί να ολοκληρωθεί μέσω mobile ή e-banking και το αντίστροφό, το καλούμενο οmnichannel (ενοποίηση όλων των τραπεζικών καναλιών). Τα ραντεβού με τους συμβούλους για ρυθμίσεις δανείων κ.λπ. θα κλείνονται πλέον και μέσω εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα.

Το μεγαλύτερο όμως μέρος των επενδύσεων θα αφορά τις υποδομές και δεν θα γίνει άμεσα «ορατό» στον τραπεζικό πελάτη. Θα αφορά, μεταξύ άλλων, τα business analytics που θα δίνουν τη δυνατότητα ανάλυσης και επεξεργασίας της συμπεριφοράς κάθε πελάτη μέσω των πληροφοριών που συλλέγονται και την προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών που ταιριάζουν με μεγάλη προσέγγιση στο εισοδηματικό του προφίλ.

kathimerini.gr

0 σχόλια:

Ενημερωθείτε

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Δημοφιλείς αναρτήσεις