Η νέα σιδηροδρομική χάραξη αφήνει έξω την Καστοριά

Το ένα μετά το άλλο τα χτυπήματα οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην πλήρη απομόνωση τον νόμο της Καστοριάς.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ΕΡΤ

Η κατασκευή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ηγουμενίτσας – Καλαμπάκας – Κοζάνης, στο πλαίσιο της σιδηροδρομικής ΕΓΝΑΤΙΑΣ με κόστος 1,5 δισ. ευρώ, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα 6 χρόνια τόνισε στην διάρκεια της ομιλίας του στο 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών στην Αθήνα ο κ. Χρήστος Διονέλης, διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ.

Όπως είπε, η Σιδηροδρομική Εγνατία εντάσσεται στο «νέο μεγάλο κύμα σιδηροδρομικών έργων» και αναμένεται να φθάσει, με τις κάθετες συνδέσεις, στα 7 δισ. ευρώ, σε βάθος 12ετίας.

Όσον αφορά στον κλάδο της σιδηροδρομικής γραμμής προς την Αλβανία μέσω Κρυσταλλοπηγής  και κατεύθυνση προς το Πόγραδετς έχει εγκριθεί όπως εξήγησε ήδη η μελέτη και συμμετέχει η ΕΡΓΟΣΕ ως leader.

Παράλληλα για  την σιδηροδρομική γραμμή Φλώρινας – Καύκασος – Μοναστήρι, ο κ. Διονέλης επεσήμανε ότι υπάρχει επιθυμία τόσο από τα Σκόπια, όσο και από την Ελλάδα να επαναλειτουργήσει η γραμμή.