Καταγγελία αναγνώστη για ανάρμοστη συμπεριφορά διανομέα καυσίμων

Καταγγελία αναγνώστη για ανάρμοστη συμπεριφορά πρατηριούχου διανομέα καυσίμων στην περιοχή της Καστοριάς.

Καλημέρα σας! Θα ήθελα να καταγγείλω συμπεριφορά πρατηριούχου διανομέα καυσίμων στην περιοχή της Καστοριάς. Η μητέρα μου έβαλε μισό τόνο πετρέλαιο με τιμή 1.39 αρχές Νοεμβρίου σε Καστοριανό διανομέα καυσίμων.

Έδω και χρόνια έβαζε από αυτόν πετρέλαιο αλλά δεν δικαιούταν το επίδομα θέρμανσης. Φέτος όμως το δικαιούταν. Με έκπληξη διαπίστωσα οτι παρόλο που έγινε η αίτηση για επίδομα θέρμανσης κανονικά δεν έλαβε το επίδομα που τις αντιστοιχεί.

Μετά από έρευνα διαπίστωσα ότι δεν δήλωσε ποτέ ο πρατηριούχος την συναλλαγή ώστε να μπει το εν λόγω επίδομα. Τονίζω ότι ο συγκεκριμένος μας βάζει πολλά χρόνια πετρέλαιο (έχει όλα τα στοιχεία δηλαδή). Στην τελευταία συναλλαγή όμως του επιδόθηκε ο λογαριασμός ρεύματος για το επίδομα.

Διαπιστώνοντας λοιπόν ότι δεν καταβλήθηκε στην ηλικιωμένη μητέρα μου επικοινώνησα μαζί του. Η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη του τύπου «μου δώσατε λάθος στοιχεία παροχής ρεύματος» και φυσικά αυτός ΔΕΝ θα μπορούσε να κάνει λάθος. Αυτό βέβαια θα ίσχυε αν ήταν γραμμένος λάθος ο αριθμός παροχής στον λογαριασμό της ΔΕΗ που του δόθηκε. Συν τοις άλλοις έδειξε και θιγμένος με αποτέλεσμα να είναι επιθετικός αντί να βρούμε μια λύση στο θέμα ψύχραιμα (υπάρχουν λύσεις……). Αποτέλεσμα ήταν την επόμενη φορά που του ζητήσαμε πετρέλαιο και ζητηθεί να περιμένει λίγο λάβουμε το επίδομα που από παράλειψη του δεν καταβλήθηκε να εξοφληθεί. Η απάντηση του ήταν με νεύρα να μην τον ξανά φωνάξουμε για πετρέλαιο και θα βάλει ότι πληρώσουμε για τελευταία φορά αλλιώς θα φύγει και να μην τον ξανά ενοχλήσουμε.

Τα παραπάνω καταγγέλθηκαν επίσημα στον συνήγορο του καταναλωτή γιατί ο επαγγελματίας δεν φαίνεται μόνο όταν πληρώνεται αλλά και όταν δεν πράττει ότι ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να κάνει και όταν από δίκη του παράλειψη δεν το κάνει αντί να απολογηθεί η να ψάξει να βρει μια λύση επιτίθεται και εκβιάζει (λες και είναι ο μοναδικός στο νόμο Καστοριάς που βάζει πετρέλαιο)

Καταγγέλλω λοιπόν την συμπεριφορά του εν λόγω «επαγγελματία» που έδειξε πως δεν είχε το φιλότιμο να αναλάβει την ευθύνη για το λάθος του αντιθέτως ζήταγε και τα ρέστα!!!! Παράδειγμα προς αποφυγή και θέλω να πιστεύω πως είναι μεμονωμένο περιστατικό. Φυσικά υπάρχουν όλα τα στοιχεία (αποδείξεις – αιτήσεις κλπ) όπως υποβλήθηκαν σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και φυσικά βάλαμε πετρέλαιο από άλλου.

Ε.Ζ.

 

mpetskas.gr