Η απώλειά του έχει σκορπίσει βαρύ πένθος στο νοσοκομείο μας καθώς ήταν ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων, εργατικός και ιδιαίτερα αγαπητό στους ασθενείς και σε όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες του.
Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.
Εκ της Διοικήσεως
Γενικού Νοσοκομείου Καστοριάς