“Αναβαθμίζουμε το αεροδρόμιο Κοζάνης και προωθούμε τον άξονα Λάρισα – Κοζάνη – Νίκη Φλώρινας”
Πιστός στο “Κοζανοκεντρικό” δόγμα, που θέλει την Κοζάνη να αναδεικνύεται σε αποκλειστικό κόμβο των Δυτικών Βαλκανίων, εμφανίστηκε για μία ακόμα φορά ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Κασαπίδης.
Αυτή την φορά από την Καστοριά και κατά την διάρκεια συνέντευξης τύπου με την παρουσία του Υφυπουργού Υποδομών και Συγκοινωνιών Γιάννη Κεφαλογιάννη, ο Περιφερειάρχης τόνισε τις προσπάθειες της Περιφέρειας για την αναβάθμιση του αεροδρομίου Κοζάνης και επανάφερε ως πρώτη προτεραιότητα, την κατασκευή του κάθετου άξονα Λάρισα – Κοζάνη – Νίκη Φλώρινας. Ενώ απέφυγε επιμελώς να πάρει θέση στην σιδηροδρομική σύνδεση με την Αλβανία μέσω Καστοριάς, που μόλις πριν από λίγο εκμαίευσαν με το… “τσιγκέλι” οι δημοσιογράφοι από τον παριστάμενο Υφυπουργό.
Αντίθετα υπερθεματίζοντας στα όσα είπε ο κ. Κεφαλογιάννης για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Περιφέρειας, έκανε λόγο ακόμα και για “εσωτερικό προαστιακό σιδηρόδρομο” που θα συνδέει προφανώς την Κοζάνη με τα … προάστιά της! Όσο για τον κάθετο άξονα Λάρισα – Κοζάνη – Νίκη Φλώρινας αυτός είναι ένας κοστοβόρος στόχος (κάπου 700 εκ. ευρώ) που αναθερμαίνεται κατά καιρούς με εμμονική διάθεση από το τοπικό κατεστημένο, για εσωτερική κατανάλωση. Αφού και ο ίδιος ο Περιφερειάρχης παραδέχθηκε στη ίδια συνέντευξη ότι τα μόνα οδικά έργα που θα χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης τα επόμενα χρόνια, είναι ο Βόρειος Άξονας της Κρήτης και το Βόρειο τμήμα του Ε-65 που θα λειτουργήσει ανταγωνιστικά προς τον άλλο άξονα που οραματίζεται η Κοζάνη.