Η οικογενειακή επιχείρηση έχει 11 πλοία με ξένη σημαία, εντεταγμένα σε ένα δίκτυο μυστικών εταιρειών στη Μάλτα, την Ολλανδία και τις Ολλανδικές Αντίλλες – συγκεκριμένα στο Κουρακάο, με τις περισσότερες υποψίες να επικεντρώνονται τις νήσους Μάρσαλ και τον Παναμά. Τουλάχιστον τέσσερα από τα πλοία χρηματοδοτούνται με τεράστια δάνεια από ελβετικές και τουρκικές τράπεζες, ανάμεσα σε αυτές και μία ημικρατική τράπεζα.
Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης τον τρόπο, με τον οποίο η ναυτιλιακή offshore της οικογένειας αναπτύχθηκε παράλληλα με την επαγγελματική ανέλιξη του Μπιναλί Γιλντιρίμ, ο οποίος έφτασε να γίνει ο δεύτερος ισχυρότερος άνδρας της Τουρκίας.
Η καριέρα του Γιλντιρίμ στη ναυτιλία άρχισε το 1994, όταν διοικούσε την Istanbul Fast Ferries Company. Ωστόσο, το 2000 τον απέλυσαν, όταν αποκαλύφθηκε ότι έκανε συμβόλαιο με τον θείο του, Γιλμάζ Ερεντζέ, για τη διαχείριση των κυλικείων. Όπως φάνηκε στην πορεία, το σκάνδαλο δεν έβλαψε καθόλου την καριέρα του…!





