Στα εγχειρίδια του τουριστικού μάρκετιγκ υπάρχει ένα αξίωμα που λέει ότι: Η καλύτερη διαφήμιση για έναν τουριστικό προορισμό είναι οι ίδιοι οι επισκέπτες του, όταν επιστρέψουν στον τόπο τους.
Εμείς θα προσθέταμε οι «ευχαριστημένοι επισκέπτες», διότι το αντίθετο μπορεί να εξελιχθεί στην χειρότερη μορφή δυσφήμισης για τον ίδιο!
Είναι γνωστό ότι ο Δήμος Καστοριάς δαπανά κάθε χρόνο – και καλά κάνει – σημαντικά ποσά από το υστέρημα των φορολογουμένων δημοτών, για να προβάλλει το τουριστικό προιόν της πόλης, που θα αποφέρει προστιθέμενη αξία για όλους και δεν θα ενισχύσει μονόπατα μόνο ένα κλάδο.
Αλλά επειδή, όπως ξέρουμε, το ταγκό θέλει δύο, θα πρέπει κι αυτός ο κλάδος να βάλει τα δυνατά του και να βγάλει τον Δήμο ασπροπρόσωπο…
Και να μην επαναπαύεται στις πληρότητες των 3ημέρων, με την λογική της… «αρπαχτής», που είναι σίγουρο ότι πολύ σύντομα θα γυρίσει μπούμεραγκ εναντίον του (π.χ. τα… καβουροπόδαρα των 650€ που «έκαψαν» την Μύκονο).
Αφορμή για το παραπάνω σχόλιο στάθηκε η έρευνα του Pricefox.gr, που ναι μεν συμπεριλαμβάνει την Καστοριά στους 10 πιο ελκυστικούς προορισμούς του 3ημέρου της 28ης Οκτωβρίου, αλλά με το ακριβότερο – και με διαφορά από τον δεύτερο – κόστος διαμονής που πρέπει να μας προβληματίσει όλους!
Δεν μπορεί π.χ. η Αράχωβα να προσφέρει το δίκλινο ανά διανυκτέρευση 215€ ή το Ναύπλιο 202€ ή τα Γιάννενα 382€ και η Καστοριά μας 555€;
Μήπως… μετακομίσαμε στο Σεν Μόριτζ των Άλπεων;
Ή απλά τα μυαλά μας πήραν (αλπικό) αέρα….
Από τις Γκρίζες Ζώνες της Καστοριανής Εστίας